پرسپولیس زلزله

رويانيان: هيئت‌مديره به‌زودي معرفي مي‌شود


مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: وزير ورزش انتظار داشت پرسپوليس متحول شده و اوج بگيرد.


     به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان درباره جلسه عصر روز دوشنبه‌اش با محمد عباسي گفت: نشست خوبي با وزير محترم ورزش و جوانان داشتيم و درباره موضوعات مختلفي صحبت کرديم. وزير ورزش انتظار داشت پرسپوليس متحول شده و اوج بگيرد. انتظار ايشان از بازيکنان، کادرفني و باشگاه اين بود که پرسپوليس به واسطه برخورداري از بازيکنان ملي‌پوش و توانمند در سايه همدلي، اتحاد و هماهنگي تيمي بيشتر تبديل به يک تيم قدرتمند و مدعي قهرماني شود چراکه پرسپوليس باشگاهي پرطرفدار است که خيل عظيمي از جوانان اين مرز و بوم توجه ويژه‌اي به آن دارند.


رويانيان تصريح کرد: نظر وزير ورزش اين بود که متحول شدن و اوج گرفتن پرسپوليس به نفع فوتبال ملي کشور نيز هست چراکه اگر بازيکنان پرسپوليس در تيم باشگاهي خود عملکرد خوبي داشته و در اوج آمادگي باشند، قطعا در تيم ملي نيز موفق خواهند بود. به هر حال با توجه به حضور پرتعداد بازيکنان پرسپوليس در تيم‌هاي ملي بزرگسالان، اميد و جوانان انتظار وزير ورزش اين بود که پرسپوليس در سطح قهرماني ظاهر شود.


رويانيان در ادامه گفت: آقاي عباسي تاکيد داشتند ورزش کشور در همه رشته‌ها بايد متحول شود و در فوتبال نيز بايد برنامه‌هاي جديدي پياده شود تا شاهد اوج گرفتن فوتبال ايران در عرصه بين‌المللي باشيم.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به تغيير در ترکيب اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: قرار است ترکيب جديد هيئت مديره باشگاه پرسپوليس نيز به زودي مشخص شود. در اين باره نيز آقاي عباسي به ما محبت داشته و نظر بنده را نيز درباره ترکيب هيئت مديره جويا شدند و در نهايت با تصميم‌گيري ايشان اعضاي هيئت مديره به زودي معرفي خواهند شد.


رويانيان درباره خصوصي‌سازي باشگاه پرسپوليس گفت: هيئت دولت و وزارت ورزش تاکيد ويژه‌اي روي اين موضوع دارند. در اين جلسه نيز آقاي عباسي دستورات لازم را براي پيگيري و به سرانجام رسيدن اين امر مهم صادر کردند. در اين باره آقاي اردستاني مديرکل حقوقي وزارت ورزش نيز موضوع را پيگيري مي‌کنند و مايه خوشحالي است اگر اين اقدام هر چه زودتر اجرايي شود.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره نتايج جلسه‌اش با علي کفاشيان و احمد رسولي‌نژاد گفت: نظر دولت و وزارت ورزش اين است که دو باشگاه پرسپوليس و استقلال منابع درآمدي داشته باشند. در همين راستا نشستي با کفاشيان و رسولي‌نژاد داشتيم و در نهايت مقرر شد درآمد حاصل از تبليغات محيطي در استاديوم آزادي به اين دو باشگاه پرداخت شود. به هر حال اکثر باشگاه‌هاي حاضر در ليگ برتر به منابع مالي دولتي متصل هستند. برخي از آنها از بخش‌هاي صنعتي و نفتي و برخي ديگر از ساير ارگان‌هاي دولتي بودجه دريافت مي‌کنند اما پرسپوليس و استقلال به هيچ جا وابسته نيستند و حالا قرار است با تدبير وزير محترم ورزش و دولت اين دو باشگاه منابع درآمدي داشته باشند. در اين باره مباحث ديگري هم مطرح شده که پس از تصويب نهايي اعلام خواهد شد.


 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: